Kosár

Nincs termék a kosárban.

Melengető tippjeim télvégi hideg napokra

Felmérések szerint a legpasszívabb és legdepressziósabb hónapok a január-február. Ennek több oka is van, a szürkeség és hideg mellett a szervezetünk is lelassul, „ellustul”, tartalékol… Ezért különböző praktikákat kell bevetnünk, hogy jókedvre derítsük magunkat az első tavaszi napsugarakig.


Íme az én bevált, személyes tippjeim:  



1, reggeli jóga:                        


Itt igazán nem lehet kifogás a „nincs időm mozogni” , egy néhány perces napüdvözlet is átmelegít, kíméletesen átmozgat, mosolyt csal az arcodra.



2, forró tea vagy kávé, amit a következő melengető fűszerekkel turbózhatsz fel a leghidegebb napokon:


Fahéjrúd, friss gyömbérkarika, vagy teatojásban kardamom és szegfűszeg. A fahéjrúd és gyömbér zöld teában különösen finom, próbáld ki! Ezek a fűszerek nem csak melengetnek belülről, de szájüreg és torokfertőtlenítő, antibakteriális hatásuk miatt is nagyon jótékonyak hideg időben. 


 

3, szaunázz:


Ha teheted, menj el szaunázni! Engem egy hétre is feltölt, felmelegít 1-2 szaunaszeánsz.



4, esti bevackolás:


Egy bögre forralt bor vagy forró csoki otthon, a kanapén bekuckózva egy meleg kockás pléddel, egy jó könyvvel vagy egy jó filmmel csodákra képes. Feledteti a nap minden nyűgjét-baját, így kisimultan, ellazulva bújhatsz az ágyba.


Neked mik a bevált tippjeid? Küldd el nekem, ha megosztanád másokkal is.